အလွဴခံ ႏွင့္ ဥပသကာ

0
1048

ေဆာင္း၊ ေႏြ၊ မိုးဟုဆိုအပ္ေသာ ဥတု သုံးပါး ဆယ္ႏွစ္လရာသီ ရွိရာတြင္ ေဆာင္း ရာသီႏွင့္ ေႏြရာသီတို႔တြင္လည္း အလႉခံ ေတြေပၚမ်ားလာတာ ႏွစ္အေတာ္ၾကာၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ထိုေဆာင္းႏွင့္ ေႏြရာသီတို႔တြင္ ထားဝယ္ေလးၿမိဳ႕နယ္မွ ေဒသခံအလႉခံမ်ား နည္းပါးၿပီး ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး၊ မြန္ျပည္ နယ္တို႔မွ လာေရာက္အလႉခံသူေတြ မ်ားပါ တယ္။


ေဆာင္းရာသီ၏ ေန႔မြန္းတည့္ခ်ိန္ သီခ်င္းသံၾကား၍ အိပ္ယာမွ လန္႔ႏိုးကာ ထိုသီခ်င္းၾကားရာေနရာကို ထ၍ ၾကည့္မိပါ တယ္။ ထိုအခါအလႉခံကားမွ သီခ်င္းသံျဖစ္ ေၾကာင္းသိရပါတယ္။ ” ဗုဒၶဘာသာရွင္လူ အမ်ားတို႔  ေသြးေအးေနလို႔မသင့္ၿပီ ေသြး ေအးေနရင္ သာသနာေပ်ာက္လို႔ လူမ်ိဳး ေပ်ာက္ဖို႔ႀကဳံလိမ့္မည္” ဆိုလား ဘာဆိုလား ပဲ။ ထိုသီခ်င္းကိုဖြင့္ၿပီး တစ္ပတ္တစ္ရက္ လာအလႉခံေလ့ရွိပါတယ္။ အမ်ားအားျဖင့္ အလႉခံေတြကို ၾကည့္လိုက္ေသာအခါ ဘုန္း ေတာ္ႀကီးေက်ာင္း ပညာေရးရန္ပုံေငြအတြက္ ဘုရားေစတီတည္ထားကိုးကြယ္ရန္ အတြက္၊ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းေဆာက္အအုံ တည္ ေဆာက္ရန္ႏွင့္ ပ႒ာန္းပြဲအတြက္ အလႉခံတာ ေတြျဖစ္ပါတယ္။

 
အလႉခံသည့္ ပုဂၢိဳလ္မ်ားကို ၾကည့္ လိုက္ေသာအခါ အိမ္ေျခေစ့ဝင္ေရာက္ အေျပးအလႊားအလႉခံေနတာေတြ ေတြ႕ရပါ တယ္။ ဒါကေတာ့ အိမ္ေတြမွာ အလႉခံတာ ေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းေတြမွာ လည္း လာေရာက္အလႉခံတာ ေတြလည္း ရွိပါတယ္။ မြန္ျပည္နယ္ဘက္က လာတယ္ ဆိုတဲ့ ဘုန္းေတာ္ႀကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္း  အတြက္ေျပာၿပီး လာအလႉခံပါတယ္။ ပညာ ေရးအတြက္ဆိုေတာ့လည္း လႉဒါန္းလိုက္ရ တာပါပဲ။ သူတို႔အလႉခံနည္းကေတာ့ တစ္ ႏွစ္စာဆို ၆၀၀၀၀ က်ပ္၊ ႏွစ္ဝက္ဆိုရင္ ၃၀၀၀၀ က်ပ္၊ အနည္းဆုံးကေတာ့ ၁၀၀၀၀ က်ပ္ေပါ့ စာေရးသူကေတာ့ ၃၀၀၀၀ က်ပ္ လႉဒါန္းေလ့ ရွိပါတယ္။

donation_article
႐ြာတစ္႐ြာမွာ ေရွးတုန္းက ဘုန္းႀကီး တစ္ပါးလိုေပါ့၊ ဘုန္းႀကီးက ဆြမ္းစားၿပီး ထိုင္ေနတုန္း သူေတာင္းစားတစ္ေယာက္    ေက်ာင္းေပၚေရာက္လာၿပီး ” ဘုန္းဘုန္း            ဘုရား တပည့္ေတာ္အား ဆြမ္းက်န္ေလးစြန္႔ ပါဘုရား”ဆိုေတာ့ ဘုန္းႀကီးက သူေတာင္းစား ကို ေက်ာင္းေပၚက ျမန္ျမန္ဆင္းရန္ ႏွင္ခ် လိုက္သတဲ့။ သူေတာင္းစားက ေက်ာင္းေပၚ ကမဆင္းခင္မွာ  “ေရွးကေကာင္းလို႔ အခု ေကာင္းပါသည္ အခုေကာင္း ေနာင္ေကာင္း ပါလိမ့္မည္ ” လို႔ ေလၽွာက္လိုက္သတဲ့။ အဲဒီ ေတာ့မွ ဘုန္းႀကီးက  ” ဟဲ့ ကပၸိယ ဇလုံႀကီး ထဲက ဆြမ္းနဲ႔ ခ်ိဳင့္ထဲက ဆြမ္းဟင္းကို ထည့္ေပးလိုက္စမ္း” လို႔ ေျပာလိုက္သတဲ့။ ဘုန္းႀကီးထံအလႉခံလာေတာ့ ဘုန္းႀကီးက မလႉဘဲ မေနႏိုင္ပါ။ ဒါေပမယ့္ ေသခ်ာစိစစ္ ၿပီးမွ လႉဒါန္းသင့္တယ္ မဟုတ္ပါလား။

 

တစ္ခါေတာ့ စာေရးသူစိစစ္ဖူးပါတယ္။ သူတို႔မွာ ဘာအေထာက္အထားပါသလဲ။ အစစ္အမွန္ေကာ ျဖစ္ရဲ႕လား၊ သူတို႔ရဲ႕ ေထာက္ခံခ်က္ေတြမွာ စစ္တပ္က တပ္ရင္း မႉးေတြ ေထာက္ခံေပးထားတာကို ေတြ႕ရပါ တယ္။ ယခုႏွစ္ ၆ လပိုင္းလကုန္ခါနီးတုန္းက တစ္ခါလာအလႉခံပါေသးတယ္။ စစ္ေဆး ၾကည့္လိုက္ေတာ့လည္း စစ္တပ္က တပ္ရင္းမႉးရဲ႕ ေထာက္ခံခ်က္ပါလာတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ အစစ္လား၊ အတုလား မခြဲျခားတတ္ပါ။ လႉဒါန္းၿပီးရင္ လက္မွတ္ ထိုးရပါတယ္။ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ၆ ေက်ာင္းေလာက္က ဘုန္းႀကီးေတြလက္မွတ္ ထိုး လႉဒါန္းလိုက္ တာလည္းေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ စာေရးသူက အလႉခံလာတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ႏွစ္ေယာက္ကို ထမင္းေတာ့ေကၽြး လိုက္ပါတယ္။ ဝတၳဳေငြေတာ့ ကန္ေတာ့ ဆြမ္းလုပ္လိုက္ပါတယ္။ စာေရးသူတို႔ေတာ့ နယ္မွာေတာင္ အလႉခံေတြ ေပါမ်ား ေဖာင္းပြေနတယ္ဆိုရင္ ထားဝယ္ၿမိဳ႕ေပၚ ဆိုရင္ေတာ့ ပိုမ်ားလိမ့္မယ္လို႔ ထင္ပါတယ္။

 
သတင္းေတြထဲမွာ ဖတ္လိုက္ရပါ တယ္။ က်ိဳက္ထီး႐ိုး ဘုရားေပၚက ကန္ထ႐ိုက္စနစ္နဲ႔ အလႉခံေနတာေတြကို  ဖ်က္သိမ္းဖို႔နဲ႔ခြင့္ျပဳခ်က္မဲ့ ဟိုတယ္အခန္း ပိုေနတာ ေတြကိုပိတ္မယ္ဆိုလား။ အေရး ယူမယ္ဆိုလားပဲ။ ဒီသတင္းကို ၾကားရဖတ္ ရေတာ့ ဘာသာသာသနာအတြက္ အား တက္စရာပဲလို႔ ျမင္မိပါတယ္။

 
လြန္ခဲ့ေသာ ၁၆ ႏွစ္ခန္႔ (၂၀၀၀ ခုနစ္) ေလာက္ကျဖစ္မယ္ထင္ပါတယ္။ စာေရးသူ စာသင္သားဘ၀တုန္းက က်ိဳက္ ထီး႐ိုးကို ပထမဆုံးသြားေရာက္ဖူးေျမႇာ္ျဖစ္ တာပါ။ အလႉခံေတြေပါသလို အလႉခံ ပုဂၢိဳလ္ေတြကလည္း အေျပာေကာင္း၊ အေဟာေကာင္းေတာ့ မလႉဘဲကို မေနႏိုင္ ျဖစ္ရပါတယ္။ အထူးျခားဆုံးကေတာ့ က်ီးကန္းပါးစပ္ေစတီမွာ ေခါင္းေလာင္းလႉ ဒါန္းရတာ ေပ်ာ္စရာ အေကာင္းဆုံးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေခါင္းေလာင္းက တင္လိုက္ခ် လိုက္လုပ္ေနတာေလးကိုေတာ့ သေဘာ မက်ခဲ့ဘူး။ အမွန္တကယ္ဆို ေခါင္းေလာင္း တစ္ခါလႉထားၿပီးရင္ အဲဒီေခါင္းေလာင္း  ပ်က္စီးသြားမွ ေနာက္တစ္ခါအစားထိုး အလႉခံသင့္တယ္မဟုတ္လား။ က်ိဳက္ထီး႐ိုး ဘုရားကို သုံးႀကိမ္ဖူးရန္အဓိ႒ာန္ခဲ့တဲ့ အတြက္ဒုတိယတစ္ေခါက္သြားေရာက္ ဖူး ေမၽွာ္ပါတယ္။ က်ီးကန္းပါးစပ္ေစတီမွာ ေခါင္းေလာင္းမလႉေတာ့ပါဘူး။ ေနာက္လို အပ္မယ္ထင္တဲ့ ေနရာမွာ လႉဒါန္းခဲ့ပါေသး တယ္။ တတိယ အေခါက္မွာေတာ့ က်ိဳက္ထီး႐ိုး ဘုရားမွာပဲ ေ႐ႊဆိုင္း၊ ေ႐ႊျပား၊ ေ႐ႊသကၤန္း လႉဒါန္းျဖစ္ပါတယ္။
ဗုဒၶဘာသာဝင္မ်ား အထူးလိုက္နာ  က်င့္သုံးသင့္သည့္ သပၸဳရိသ ဒါနသုတၱန္လာ ေသာ သူေတာ္ေကာင္းမ်ားျပဳေသာ ဒါန  ၅ မ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ လႉဒါန္းျပဳလုပ္သင့္ပါ တယ္။

 
သူေတာ္ေကာင္းဒါန ၅ မ်ိဳး
၁။ သဒၶါယ ဒါနံ ေဒတိ = ယုံယုံၾကည္ ၾကည္လႉရမည္။
၂။ သကၠစၥံ ဒါနံ ေဒတိ = ႐ို႐ိုေသေသ လႉရမည္။
၃။ ကာေလန ဒါနံ ေဒတိ = အခ်ိန္ အခါအားေလၽွာ္စြာလႉရမည္။
၄။ အႏုဂၢဟိတ စိေတၱာ ဒါနံ ေဒတိ = ျပတ္ျပတ္သားသား လႉရမည္။
၅။ အတၱာနဥၥ ပရဥၥ အႏုပဟစၥ ဒါနံ ေဒတိ = မိမိသူတစ္ပါးႏွစ္ဦးသား မထိခိုက္ ဘဲ လႉရမည္။

 
ဗုဒၥသာသာဝင္တို႔ရဲ႕ အားနည္းခ်က္ ကေတာ့ အခ်ိန္အခါအားေလ်ာ္စြာမလႉတတ္ တာပါပဲ။ အေရးႀကီးတာ အေရးမႀကီးတာ၊ လိုအပ္တာ မလိုအပ္တာ၊ ဦးစားေပးသင့္တာ မေပးသင့္တာ။ အေျခအေနအခ်ိန္အခါေတြ ကို မခြဲျခားႏိုင္ေတာ့ဘဲ နာမည္ႀကီးသည့္ ေနရာ စုပုံလႉတတ္တာ ဗုဒၶဘာသာတို႔ရဲ႕  အားနည္းခ်က္တစ္ခုပါ။ သဒၶါလြန္ကဲ အၾကည္ၫိုလြန္ကဲၿပီး ေနပူက်ဲက်ဲ ရဟန္း၊ သာမေဏမ်ားကို ေငြေျမာက္ျမားစြာ ကုန္က် ခံတာ ပန္းခင္းလမ္းကို ေလၽွာက္လွမ္းေစၿပီး ဒါမွ ” ငါတို႔ ဗုဒၶဘာသာက” ဟု ေႂကြးေၾကာ္ ဂုဏ္ယူတတ္တာဟာလည္း ဗုဒၶဘာသာ ေတြပါပဲ။ ” သဒၶါလြန္ကဲ ပညာနည္း အလြဲ ျဖစ္တတ္သည္။ သဒၶါနည္းပါး ပညာမ်ား အမွားျဖစ္တတ္သည္” အစြန္းႏွစ္ဖက္ကို ေရွာင္ၿပီး မဇၶ်ိမ ပဋိပဒါ မဂၢင္လမ္းစဥ္ ကိုေလၽွာက္လွမ္းမွသာ ၿငိမ္းခ်မ္းတဲ့ နိဗၺာန္ကို ဧကန္အမွန္ ေရာက္ႏိုင္မည္ မဟုတ္ပါလား။

 
စာေရးသူတို႔ငယ္စဥ္ေက်ာင္းသား ဘ၀တုန္းက ဥပသကာအဖြဲ႕ေလးအေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။ ဥပသကာအဖြဲ႕ အလႉခံ ထြက္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ အနည္းဆုံး လူ ၁၅ ေယာက္ ခန္႔လိုအပ္ပါတယ္။ ထားဝယ္ အေခၚ ေအာ္လံကို တစ္ေယာက္ထမ္းရပါ တယ္။ အသံခ်ဲ႕စက္ကို ေရွ႕တစ္ေယာက္ ေနာက္တစ္ေယာက္ ႏွစ္ေယာက္ထမ္းရပါ တယ္။ ဘက္ထရီအိုးကိုလည္း ႏွစ္ေယာက္ ထမ္း ရပါတယ္။ ဆန္ထည့္မည့္ေတာင္း ကိုလည္း ႏွစ္ေယာက္ထမ္းရပါတယ္။ အားလုံးဖိနပ္ မစီးရဘဲ ႐ြာစဥ္ေလၽွာက္ၿပီး သြားရပါတယ္။ စာေရးသူတို႔ကေတာ့             ” မိုက္” ကိုင္ၿပီး ဆုေပးရတဲ့ သူျဖစ္ပါတယ္။ ထားဝယ္႐ိုးရာ အစဥ္အလာ ဥပသကာ အဖြဲ႕၏ ထူးျခားခ်က္က  တစ္အိမ္ဝင္ တစ္ အိမ္ထြက္ အလႉမခံပါဘူး။ လမ္းမႀကီးတိုင္း တန္းစီးၿပီး ၾကည္ၫိုဖြယ္ရာ သြားေနတယ္။ ေစတနာရွိသူ ထြက္၍ လႉတဲ့စနစ္ေကာင္း တစ္ခုပါ။ ဒါဟာ ထားဝယ္သူ ထားဝယ္ သားတို႔၏ ေစတနာသဒၶါတရားျဖဴစင္ ထက္သန္မႈႏွင့္ အလႉခံပုဂၢိဳလ္မ်ား၏ သန္႔ရွင္းမႈကို ေဖာ္ျပေနတဲ့ သေဘာပါ။

 
ဝါတြင္းအဖိတ္ေန႔တြင္ပဲ အလႉခံ ထြက္ရတဲ့ အတြက္ မနက္ျဖန္ဥပုသ္ေန႔ဆိုတာ ကို ဥပုသ္သီတင္းေဆာက္တည္လိုသူ ဘုန္း ႀကီးေက်ာင္းသြားၿပီး ကုသိုလ္ယူလိုသူတို႔ အတြက္ သတိရေစပါတယ္။ ဗုဒၶဘာသာဝင္ လူငယ္ေမာင္မယ္မ်ားကို ဘာသာေရးတြင္ စိတ္ပါဝင္စားလာေစပါတယ္။ ဥပသကာ အဖြဲ႕ အလႉခံထြက္မယ္ဆိုရင္ အနည္းဆုံးလူ ၁၅ ေယာက္လိုအပ္သည့္အတြက္ အဖြဲ႕ အစည္းနဲ႔ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ျခင္း ဆိုတဲ့ အေလ့အက်င့္ေကာင္းေတြကို ရရွိေစပါ တယ္။ ေရွးတုန္းကဆိုရင္ ဝတၳဳေငြမလႉဒါန္း ၾကပါဘူး။ ဆြမ္း၊ ဆန္ကိုသာ အဓိကထား လႉဒါန္းၾကၿပီး မိမိႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ လႉ ဒါန္းႏိုင္သည့္အတြက္ လြတ္လပ္ၿပီး ႐ိုးသား ေသာသေဘာဆႏၵေတြကို ေပၚလြင္ေစပါ တယ္။ စာေရးသူတို႔ ငယ္စဥ္တုန္းကလို အစဥ္အလာ ဥပသကာပုံစံမ်ိဳးအတိုင္း အလႉခံၾကမယ္ဆိုရင္

 

(၁) ထားဝယ္သူ၊ ထားဝယ္သားတို႔၏ ျဖဴစင္ထက္သန္ေသာ ေစတနာ စ႐ိုက္လကၡဏာတို႔ကို ေပၚလြင္ေစ ျခင္း။
(၂) ဥပုသ္သီတင္းသီလ ေဆာက္ တည္လိုသူတို႔ အတြက္ တစ္ပတ္တစ္ရက္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကိုသြား၍ ကုသိုလ္ ယူႏိုင္ရန္ သတိရေစျခင္း။
(၃) ထားဝယ္သူ ထားဝယ္သားတိုင္း ၏ အစဥ္အလာကို ထိန္းသိမ္းရာေရာက္ျခင္း။
(၄) ဗုဒၶဘာသာဝင္ လူငယ္ေလးမ်ား ဘာသာေရးတြင္ စိတ္အားထက္သန္စြာ ေဝယ်ာဝစၥလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္တတ္ လာေစျခင္းႏွင့္
(၅) အမ်ားႏွင့္ပူးေပါင္း၍ ညီညီၫြတ္ ၫြတ္ဘာသာသာသနာကို အက်ိဳးေဆာင္ လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္႐ြက္တတ္လာေစျခင္း စေသာ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ရရွိေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ႏွလုံးသြင္းမွန္သူ ႏွလုံးသြင္းတတ္သူတို႔သည္သာ ကုသိုလ္ရရွိ ေစမွာျဖစ္ၿပီး ႏွလုံးသြင္းမွားသူတို႔က အကု သိုလ္ျဖစ္ေနမည္မွာ အမွန္မလြဲပါ။

 
ထားဝယ္ၿမိဳ႕ေပၚတြင္ အလႉခံအဖြဲ႕ ေတြကို ထိန္းေက်ာင္းရန္စည္းမ်ဥ္းစည္း ကမ္းေတြသတ္မွတ္ထားတယ္လို႔ သိရပါ တယ္။ အဲဒီစည္းကမ္းခ်က္ထဲမွာ ေက်ာင္း အေဆာက္အအုံအတြက္ အလႉမခံရ ဘုရား ေစတီအတြက္သာ အလႉခံပါဆိုတဲ့ စည္းကမ္းခ်က္လည္း ပါတယ္လို႔သိရပါ တယ္။ က်ိဳက္ထိုကဆရာေတာ္ တစ္ပါးေျပာ သလိုျဖစ္ေနပါဦးမယ္။ ဆရာေတာ္ ေျပာ သြားတာက ေက်ာက္ဆင္းတုတစ္ဆူ လမ္းေဘးခ်ၿပီး တစ္ႏွစ္ပတ္လုံး အလႉခံ လိုက္တာ စာရင္းခ်ဳပ္လိုက္ေတာ့ ” ဘုရားထံ အေႂကြးရရန္ သုံးေသာင္းက်ပ္က်န္ ”  လို႔ ေဂါပကလူႀကီးက ေျပာသတဲ့။ ေနရင္းထိုင္ ရင္း ဘုရားက အေႂကြးတင္သြားတယ္လို႔ ဆရာေတာ္က ဟာသေႏွာက ပညာေပးသြား သလို ျဖစ္သြားမွာလည္း စိုးရိမ္ရပါတယ္။

 
ေဖာင္းပြေနေသာ အလႉခံေတြကို ထိန္းခ်ဳပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ျပည္ေထာင္စု သမၼတျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ ႏိုင္ငံေတာ္သံဃ မဟာနာယကအဖြဲ႕၏ ၫႊန္ၾကားလႊာ အမွတ္ (၄၁) တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိၿပီး ျဖစ္ပါ တယ္။ ၎အမွတ္ (၄၁) တြင္ ေစတီသစ္ တည္ျခင္း၊ အေဟာင္းျပဳျပင္ျခင္း၊ ေက်ာင္း သစ္တည္ေဆာက္ျခင္း၊ တရားေဟာျခင္း၊ အလႉခံျခင္းတို႔ကို ဆိုင္ရာၿမိဳ႕နယ္၊ ရပ္ကြက္ သံဃနာယကအဖြဲ႕၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္သာ ေဆာင္႐ြက္ရန္ျဖစ္ပါတယ္။ ရပ္ကြက္၊ ၿမိဳ႕နယ္သံဃနာယကအဖြဲ႕၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ပါ မွသာ ၿမိဳ႕နယ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္သာသ နာေရး (လ.၀.က) တို႔က ထပ္ဆင့္ ခြင့္ျပဳ ခ်က္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

 
သာသနာေတာ္သန္႔ရွင္း တည္တံ့၊ ျပန္႔ပြားေရးကို သြားခ်င္တယ္ဆိုရင္ ၫႊန္ၾကားလႊာမ်ားအတိုင္း လိုက္နာေဆာင္ ႐ြက္တတ္ေသာ အေလ့အထ အေလ့အက်င့္ ေကာင္းမ်ား ဖန္တီးေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။ သာသနာေတာ္သန္႔ရွင္း တည္တံ့ ျပန္႔ပြား ေရးလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားသည္ အမွန္တကယ္ လိုအပ္ေနေသာ အမွန္တကယ္အေကာင္ အထည္ေဖာ္သင့္ေသာ လုပ္ငန္းစဥ္မ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ ထိုလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားကို လက္ေတြ႕အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ ႐ြက္ၾကမယ္ဆိုရင္ လက္ရွိႏိုင္ငံေတာ္ သံဃမဟာနာယကအဖြဲ႕၊ သာသနာေရးဝန္ ႀကီးဌာန၊ လက္ရွိအစိုးရ အဖြဲ႕ႏွင့္ ျပည္သူတို႔ ေစတနာရွိရွိ တာဝန္သိသိျဖင့္ ပူးေပါင္းပါဝင္ ၫွိႏႈိင္း၍ ညီၫြတ္စြာေဆာင္႐ြက္ႏိုင္မွသာ အေကာင္းထဲသို႔ ေျပာင္းလဲႏိုင္မည္ ျဖစ္ပါ ေၾကာင္း အႀကံျပဳလိုက္ရပါတယ္။