ဒါေတြကို ဗီဒီယိုထဲ မပါလို႔ မရဘူးလား

0
508

ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ ျဗတ္စာ  ျမန္မာ ဗီဒီယိုဇာတ္ကားေတြ မၾကည့္ ျဖစ္တာ ၾကာၿပီဗ်။
မၾကည့္ျဖစ္ဘူး ဆိုတာက အခ်ိန္ မေပးႏိုင္လို႔ရယ္။ အေခြငွားရမွာ တကူး တက ျဖစ္တာရယ္တို႔ေၾကာင့္ မၾကည့္ ျဖစ္တာပါ။ ျမန္မာဇာတ္ကားေတြကို အထင္ေသးလို႔ မၾကည့္ျဖစ္တာ မဟုတ္ ဘူးဆိုတာကိုေတာ့ ျဗတ္စာ ႀကိဳေျပာထား ခ်င္ပါတယ္။ ႏိုင္ငံျခားကားေတြေတာင္ အခ်ိန္ယူ မၾကည့္ျဖစ္တာမ်ိဳးပါ။
အဲ..မၾကည့္ျဖစ္ဘူးဆိုေပမယ့္ မၾကာေသးခင္ လပိုင္း၊ ရက္ပိုင္းေတြထဲမွာ ေတာ့ ျဗတ္စာ ျမန္မာ ဗီဒီယိုဇာတ္ကား ေတြ ေတာ္ေတာ္ ၾကည့္ျဖစ္လိုက္တယ္လို႔ ဆိုရမယ္ခင္ဗ်။ အေၾကာင္းကေတာ့ ျဗတ္စာတစ္ေယာက္ ခရီးေတြ ဆက္ တိုက္ထြက္ျဖစ္ရင္း အေဝးေျပးကားေတြ စီးျဖစ္လိုက္တာကိုးဗ်။
အေဝးေျပးကားေတြရဲ႕ ထုံးစံအတိုင္း  ဗီဒီယိုဇာတ္ကားေတြ ျပတာကိုး။ ကားစီး ရင္း ျမန္မာဇာတ္ကားေတြ ၾကည့္ ျဖစ္ ေတာ့ ပထမအေခါက္မွာ တုန္းက သိပ္ၿပီး မသိသာလွေပမယ့္ အေခါက္ေရ မ်ားလာ ေတာ့ လတ္တေလာ ျမန္မာ ဇာတ္ကား ေတြရဲ႕ ဇာတ္ကြက္၊ ဇာတ္လမ္း တင္ျပပုံေတြကို သတိထား မိလာၿပီး ျဗတ္စာ ေတာ္ေတာ္ေလးကို စိုးရိမ္စိတ္ေတြ ျဖစ္လာပါသဗ်။
ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကားေပၚမွာ ျပတဲ့ ျမန္မာ ဗီဒီယိုဇာတ္ကား အမ်ားစုမွာ အရက္ေသာက္ခန္း၊ ဘီယာ ေသာက္ခန္း၊ KTV မွာ သီခ်င္းဆိုတဲ့ အခန္း၊ ႏိုက္ကလပ္ မွာ ကခုန္ေနၾကတဲ့ အခန္းေတြ အေတာ္ ေတာ္မ်ားမ်ားကို ဇာတ္ဝင္ခန္းေတြအျဖစ္ ထည့္သြင္း ႐ိုက္ကူးလာၾကတာကိုး။ ဇာတ္လမ္း သေဘာအရ ထည့္သြင္း ႐ိုက္ကူးတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။  ဘာေၾကာင့္ လည္းဆိုေတာ့ ဇာတ္လမ္း ေတြက ဒီကေန႔ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ျပမွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ လူမႈဝန္းက်င္ေတြကို သ႐ုပ္ေဖာ္တင္ျပ ထားတာကိုး။ ေခတ္ သ႐ုပ္ကို ပီျပင္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဖာ္တယ္ ဆိုေပမယ့္ ဒီလို ျပကြက္ေတြက လိုတာ ထက္မ်ား ပို ေနေလသလားလို႔ ျဗတ္စာ ေတြးေနမိ ပါသဗ်။
ၾကည့္ခဲ့ရတဲ့ ဇာတ္ကားတစ္ကားမွာ ဆိုရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေျပတီဦးက လူငယ္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္။ အလုပ္အားခ်ိန္ မွာ သူ႕တိုက္က ဧည့္ခန္းထဲမွာ ႏိုင္ငံျခား အရက္ေကာင္းေကာင္းရယ္..။ အ ျမည္း ရယ္ အစုံအလင္နဲ႔..အနားယူ အပန္းေျဖ ေနတာ ျပတယ္ဗ်။ ခရီးသြားရင္း ျဗတ္စာ လည္း ဒါမ်ိဳးျမင္ေတာ့ အားက်တာ ေပါ့ဗ်ာ။ ကားေပၚက ေျပးဆင္းၿပီး ေတာင္ ေသာက္လိုက္ခ်င္ေသးသဗ်။
အဲ..ဒီလို ေသာက္ခ်င္စိတ္ေလး ယင္းထလာေတာ့မွ စဥ္းစားမိ၊ သတိထား မိတာက ဒီျပကြက္ဟာ ဇာတ္လမ္းကို အေထာက္အကူျပဳတဲ့ ျပကြက္မွ ဟုတ္ရဲ႕ လား ဆိုတာကိုပါပဲ။
ဒီျပကြက္ကို ျပမွ ျဖစ္မလား။ မျပရင္ ဇာတ္လမ္းကို ဘာ ထိခိုက္ႏိုင္ မလဲလို႔  ျဗတ္စာ ေတြးလိုက္ မိပါတယ္။ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလုံး ဆုံးတဲ့အထိ ေစာင့္ ၾကည့္ၿပီး သုံးသပ္လိုက္ေတာ့ ဒီအခန္းက အပိုသက္သက္ျဖစ္ေနၿပီး ဇာတ္လမ္းကို လည္း ဘာမွ အေထာက္အကူ မျပဳတာ ေတြ႕ရေတာ့ ..ဪ.. ဒါ႐ိုက္တာ ခမ်ာ..ျဗတ္စာလို ခ်င္ျခင္းတပ္တဲ့ အာသီသကို ဇာတ္ကားထဲ ထည့္႐ိုက္မိေလသလားလို႔ ကိုယ္ခ်င္းစာ ေတြးလိုက္မိပါသဗ်။
တကယ္ဆို လူငယ္စီးပြားေရး သမား တစ္ေယာက္ အပန္းေျဖအနားယူတဲ့ ျပကြက္မ်ိဳးကို အရက္ေသာက္တာ ျပမယ့္ အစား ေဂါ့ဖ္႐ိုက္တာ၊ လမ္းေလၽွာက္တာ၊ အားကစားတစ္ခုခု လုပ္တာနဲ႔ မျပသင့္ေပ ဘူးလားလို႔ ျဗတ္စာ ေတြးမိပါတယ္။
ခုက ..အျပင္မွာ ျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ အတိုင္း ျပတာပဲေလလို႔ ဆင္ေျခေပး ႏိုင္ေသာ္ျငား လူငယ္ ပရိသတ္ေတြကို အတုယူ မွားေစႏိုင္တာမ်ိဳး ျဖစ္သြားမွာ စိုးတယ္ခင္ဗ်။ တကယ္ေတာ့ ဒီလို ျပကြက္မ်ိဳးေတြ မ်ားလာတာဟာ ကိုရီးယား ဇာတ္ကားေတြကေန ကူးစက္လာတာ ပဲလို႔ ျဗတ္စာ ေကာက္ခ်က္ခ်မိတယ္ဗ်။
ကိုရီးယားဇာတ္ကားေတြရဲ႕ ဩဇာ ကလည္း ျဗတ္စာတို႔ လူေနမႈစနစ္ထဲ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ဝင္ေရာက္ေနခဲ့ တာကိုး။ အေနာက္ ႏိုင္ငံဇာတ္ကားေတြ ထက္ေတာင္မွ ျဗတ္စာတို႔ ျမန္မာဗီဒီယို ဇာတ္ကားေတြမွာ အရက္ေသာက္တာ၊ ဘီယာေသာက္တာ၊ KTV သြားတာ၊ ႏိုက္ကလပ္သြားတာေတြ မ်ားသလားလို႔ ျဗတ္စာေတာ့ အထင္ေရာက္ေနပါသဗ်။
ကဲ..ဒီေတာ့ ျဗတ္စာဆိုခ်င္တာက အႏုပညာ ဖန္တီးတဲ့ေနရာမွာ ပရိသတ္ ကို ေပးခ်င္တဲ့ message  (သတင္းစကား)က ေစတနာပါပါနဲ႔ သန္႔ရွင္းဖို႔ လိုတယ္ လို႔ ေျပာခ်င္တာပါ။ တကယ့္ လူေနမႈ ဘ၀မွာ အမွန္တကယ္ ျဖစ္ပ်က္ေနတာ ကို ျပတာပါလို႔ ေျပာေကာင္း ေျပာလာ ႏိုင္ေပမယ့္ ပရိသတ္ လက္ခံရလိုက္တဲ့ message က ဒါေတြ ကို အားက်စရာ၊ အတုယူစရာလို႔ တလြဲယူဆ သြားရင္ ခက္ရခ်ည္ရဲ႕လို႔ ေတြးပူမိလို႔ပါဗ်။
ေနာက္တက္လာမယ့္ ကေလးေတြ၊ ဒါေတြကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ထပ္ခါ တလဲလဲ ၾကည့္ေနၾကတဲ့ ကေလး ေတြ၊ သူတို႔ ႀကီးလာရင္ အရက္ ေသာက္ၿပီးမွ အပန္းေျပတယ္လို႔  ထင္ရင္ ခက္ရ ခ်ည္ရဲ႕။
ဒါေၾကာင့္ ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ကြက္ ကိုလည္း အေထာက္အကူမျပဳ  ၊ ဇာတ္ လမ္းေခတ္မီေစေရး သက္သက္ အတြက္ ဆိုရင္ေတာ့ လူငယ္ေတြ အတုယူမွား ေစမယ့္ ျပကြက္ေတြမ်ိဳး မထည့္သင့္ ေၾကာင္း ဆိုပါရေစဗ်ာ။
အနည္းဆုံးလုပ္ႏိုင္တာတစ္ခုက ဗီဒီယိုကားေတြကို ေ႐ြးခ်ယ္ၾကည့္ဖို႔ပါ။ ကေလးေတြ၊ လူငယ္ေတြ အတုယူမွာ ႏိုင္တဲ့ ဇာတ္ကားေတြကို အိမ္မွာ ၾကည့္ တာမ်ိဳး နည္းႏိုင္သမၽွ နည္းေအာင္ လုပ္ၾကဖို႔ သင့္ၿပီလို႔ ျဗတ္စာ တိုက္တြန္း ခ်င္ပါတယ္။